»Kakšno perspektivo imajo vozila na sintetična goriva po letu 2035? Ne gre za nesoglasja, gre samo za vprašanje, kako naprej. In to vprašanje ni nerešljivo, ne kar se tiče nemške vlade, ne kar se tiče Evropske komisije.«
»In če to pomeni, da so za to potrebna tudi sintetična goriva v večjem obsegu, da ostane vozni park podnebno nevtralen, potem je to razlog, da se dovoli uporaba motorjev na notranje izgorevanje tudi po letu 2035, če jih poganja izključno sintetično gorivo.«
»Za obdobje po letu 2035 namreč predvidevajo izjeme, kot so vozila, ki bodo uporabljala ogljično nevtralna goriva, proizvajalci, ki proizvedejo manj kot tisoč novih vozil na leto, pa bodo, kot razumemo napoved, še naprej izvzeti.«
»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Prepoved prodaje vozil z notranjim izgorevanjem po letu 2035 bo po mojem mnenju dosegla nasproten učinek od želenega.«
»Ne gremo na rdeči seznam, kar se tiče Slovenije.«
»Smer je jasna: leta 2035 novi avtomobili in kombiji ne bodo smeli imeti izpustov.«
»V Sloveniji se bo delež električnih avtomobilov povečal na od 20 do 25 odstotkov vseh vozil, ne pa več, ne bi si upal trditi, da bomo imeli do leta 2035 na cesti samo električna vozila.«
»Kar se tiče zunanje meje, je hrvaška policija povsem dovolj.«
»Moje osebno življenje se vas ne tiče in tudi moje poslovno ne.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju